Direktlänk till inlägg 4 april 2011

Sluta

Av Linda Bäckman - 4 april 2011 10:42



Ska sluta blogga


                       Hade bra alla!

 
 
Ingen bild

...

4 april 2011 11:01

Nej klart du inte ska göra det!
DU är en helt underbar tjej och jag vill läsa om ditt liv och dina tankar! Önskar jag fick vara din vän!

Linda Bäckman

4 april 2011 11:06

Det är slut på tankar, dom trycks bort inom mej och min vardag är desamma, varje dag önskar jag att de ska bli en ny dag.

 
Ingen bild

...

4 april 2011 16:45

Så ska det inte vara.
DU ska vara stolt över dig själv!
Du är en underbar person och de vet de flesta! De andra är bara svartsjuka!
Spellar roll om dina dagar är lika, jag vill fortsätta att läsa om dig och din vardag!
Jag vill vara en del av dig och din vardag!

 
Ingen bild

Hmm

4 april 2011 18:41

Håller fullständigt med dej ! Ingen vill läsa om någon som bara ljuger och tycker synd om sej själv ..

 
Ingen bild

K.

4 april 2011 22:37

Va då ljuger och tycker synd om sig själv?!
Är du så feg att du inte vågar stå för vad du tycker?
Om du känner Linda så vet du att hon inte är en sån person!!!! Fegis^^

 
Ingen bild

Hmm

15 april 2011 09:44

JA LJUGER OCH TYCKER SYND OM SEJ SJÄLV !!
Tro mej jah vet precis vem hon är och vad hon håller på med !!!!
Man är inte en värdig människa när man håller på sådär ! USCH !! En riktigt HEMSK människa är vad hon är !!
Kallar du mej fegis vad är inte Linda dåra ?! En helt underbar människa ? Näe skulle inte tro de då hon sprider ut såntdär och sen helt plöttsligt inte vet om de är så eller inte !!
Hon är en SJUK människa som behöver hjälp , MYCKET hjälp , både psykiskt och fysiskt !!!!

 
Ingen bild

...

3 maj 2011 18:06

Hahaah ;) Du är ju fan i mej inte klok! Om du tror att du kan skriva en massa kommentarer här och vara anonym så tror du ju fel... Du har ganska hårda ord, frågan är om du kan vara lika hård när du möts ute. Tycker att du borde vara så stark och stålt över dig själv och sluta lägga dig i andras liv. Vad andra gör har väl du inte med att göra, eller ska alla lägga sig i ditt? Fast de kanske de redan gör!
Sprider ut sånt där, vad har hon spridit ut då??
Sanningen kommer alltid ut! Det vet du åh!

 
Ingen bild

Hmm..

10 maj 2011 20:19

Jaså.. Ja de har med mej och göra då de är väligt nära mej som hon sprider VÄRLDIGT hårda saker om ! Klart jah kan stå för de när de kommer till rl !
Tycker de är alldeles för hårt och SJUKT (!) för att skriva här !
Ja jah hoppas verkligen de denna gång då hon verkligen FÖRSTÖR för denna person restan av livet !!!!!!!

 
Ingen bild

...

18 maj 2011 12:38

Pratar vi om samma sak, så sprider denne man/kille mer än vad någon annan gör.. Linda har inte sagt ett jävla skit!!! Utan folk får reda på en sak sedan läggs det på.. Du vet själv hur det är med LjusdalsKommun! Alla vet sanningen men vill gärna att de ska läggas på mera. OCh tydligen så har du vet reda på mera än vad som är sant.. Tror inte du riktigt vet vad du pratar om, utan du tror på rykterna och skyller direkt på någon som du tror har spridit skit rykterna.. Väx upp och fatta att Ljusdal inte är sanningarnas by! Alla snackar skit och älskar att dra på historien! Om det är så stor grej så vet tydligen alla redan om det så varför inte då säga rakt ut vad du hört! Det är lika bäst så alla kan få veta vad sanningen egentligen är! Just nu så stör sig alla bara för att de tror att sanningen är ute men egentligen så är det inte sanningen.. Blir så arg på att bara sitta å diskutera detta med dig när du också vet att Ljusdal inte sprider sanningar.. Bor du här eller så har du tydligen stor koppling hit å då borde du veta vad Ljusdal går för!!!

 
Ingen bild

Hmm

20 maj 2011 21:14

Jaså de är på de viset men om du nu vet vad jah pratar om och att hon är så oskyldig varför bryr du dej ens då ? Jah menar de är ju jävligt konstigt att de är fler som säger samma sak så gott som exakt .. OCH om du nu blir så trött på de så vfr diskuterar du de då ?! INGEN tvingar dej ! Jah vet precis vad jah pratar om och jah anser fortfarande att de är sjuk och att hon behöver hjälp för hennes eget bästa om inte annat ! Vad som komma skall kan jah bara hålla alla tummar och tår för att får reda på sanningen ! Ja jah vet va Ljusdal går för och jah vet vilka jah kan lita på och vilkan
man inte kan och som jah skrive tidigare så är de VÄLDIGT svårt att tro på någon som ändrar sin berättelse från gång till gång .......

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

=)

Av Linda Bäckman - 7 mars 2012 00:09

Bloggen byttes ut =)

Av Linda Bäckman - 4 april 2011 10:40

    Ja varför inte plåga sej själv ännu mer    

Av Linda Bäckman - 1 april 2011 10:16

fick veta en riktigt bra sak idag =) Kan man ju börja planera lite grann sen, måste få deklarationen först så jag kan räkna ut en sak, få se om jag kommer iåg hur man gjorde bara =P Annars får jag väl ringa syster =)   Diskar undan och är strax k...

Av Linda Bäckman - 1 april 2011 08:30

Underbart! Min huvevärk är lite bätre och jag har även lyckas sove lite bättre i natt.   Idag blir det jobb igen med tjejerna =) Sen är det inte så himla mycke kvar av helgen =P Nästa vecka jobbar jag ju enbart måndag, onsdag, torsdag och lörda...

Av Linda Bäckman - 31 mars 2011 22:11

Skönt att detta jobbpass är över, huvevärken har mildas lite så de är guld värt.   Nu blir de sängen strax och somna till en film eller om jag försöker somna till musik, klockan börjar bli mycke och jag behöver verkligen sova så jag orkar jobba i...

Presentation


Här läser ni om vad som händer i min vardag och mina tankar och min graviditet.

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards