Alla inlägg under november 2010

Av Linda Bäckman - 29 november 2010 10:11

Kom igen nu, buda!


Har bara några få saker kvar nu =P


http://www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=2643379&listtype=Auction

Av Linda Bäckman - 27 november 2010 11:57

Fan nu ska jag sälja skotern min, vill verkligen ite bli utan skoter men med min ekonomi har jag itne råd att varken äga eller köra den. Inte för att det kostar så mycket men min lön är ju defenetivt inte bra.


Får låna pengar varje månad av mamma och pappa för att ha råd att leva. Så nu är det bara tänka till och det har verkligen blive skillnad på mitt tänkande, det sa mamma åxå. Lika så ska jag skitta i bartenderutbildningen åxå, måste prioritera andra saker först.

Det skulle ordna sej med pengar men jag läre bliv av med mina skulder till mamma, pappa och Emil först sen så ska jag ju ta det där jäklans körkortet och har ju dessutom sagt upp mej.


  


Nu har jag precis ringt runt och fixat så jag ska få referenser från jobben jag varit på, ävven ringt och fråga om dom behöver folk på ett ställe, vill VERKLIGEN jobba där, vore så sjukt kul. Älskar stället och ja de är verklgien grymt kul att jobba där. Så nu håller jag tummarna på att jag får det, visst det är bara över sommaren men ändå, jag hoppas som tusan.



Och är någon sugen på att köpa skoter så hör av er på 073-94 85 973

Det är min Ski-Doo mxz 440 -98 

g

ått ca 445 mil med ca 100 hk


så här ser den ut min pärla! =D


  



Av Linda Bäckman - 27 november 2010 07:50

Har börjat sove dåligt igen, vaknar massa på nätterna. Har inte alls mycke energi kvar, den börjar ta slut.


Idag är det äntligen lördag och jag ska ut och äta och fira Veronica <3

Ska bli riktigt kul!!!! =D


  


Igår kom min Kristin hem så jag fick träffa henne fram och tillbaka =D Vare borta sen i onsdags, vare tomt utan dej gumman<3


Näe nu ska jag ta och tvätta och städa lite tills Virre kommer.


Innan dess blir det leta present, bolaget, kanske sola.

Av Linda Bäckman - 26 november 2010 09:42

Jag har totalt tappat min energi, orkar inte göra någonting. Har lega framför tvn i en vecka nu, orkar inte ta itu med något alls.

sover mer än vanligt men känner att det räcker inte till, behöver sova mer.


Jag blir övertrött och på dåligt humör som igår, sorry S för de men jag sa att vi skulle lägga på så du slapp höra. Men du fortsatte i stället prata med mej och gjorde mej på bra humör. Tack!


Längtar till onsdag natt då du kommer igen.


Om 2 timmar börjar jag jobba, jobbar till stängning sen är jag ledig 2 dagar igen.

Imorgon ska jag på Kick salon och käka, vi ska fira Veronica som fyller 20 år idag=) Stort grattis till dej gumman<3


Saknar min flickvän som är i Ullared men får hoppas på att hon kommer hem snart så jag får träffa henne <3 <3 <3

Av Linda Bäckman - 24 november 2010 23:13

Nu har jag då bestämt mej för en sak, kan jag lova.

Jag ska sluta med chips, godis, skräpmat och sånt där. Ska ha uppehåll i ett år till att börja med, nyårslöfte sen går de bra så blir det förlängt, kanske kommer jag ifrån det helt.

Så less på att se ut så här och sjukt less på att det skär i min mage så fort jag äter sånt.

Ätit chips ikväll och har skurit på sidan i magen i flera timmar, blir så jämt när jag äter nå sånt här. Det värker verkligen, vill inte behva ha det så och vill inte behöva se ut som en ko längre. Jag vill ha tillbaka min kropp som jag en gång hade.


Nu är det slut på sån här skit, jag ska skärpa mej, det är nu eller aldrig. Jag måste göra något. Jag får byta ut chips och godis mot dipp och grönsaksstavar som jag älskar och en pizza/hambugare mot sallad.


Försöka bli nyttigare, de knäppa är att jag itne ens tycker så mycke om snabbmat egentligen och att jag tycker as bra om sån där nyttigare mat, förstår bara inte varför jag inte äter det i stället.


Varför inte vara nyttgare och behålla maten i stället för att äta det där onyttiga och sedan få dåligt samvete och spy upp det? Förstår mej inte på mej själv.


Men nu ska det bli ändring, det finns inge annat.

Av Linda Bäckman - 23 november 2010 08:01

Igår var det jobb igen som gällde, sen hem till Kristin och Jonas och kollade på tv. Halv 8 hos mej och Ung och bortskämd. Vilket program!

Sen hem i kylan, satt lite vid datan, prata med S i telefon, läste lite i engelska boken.


Idag och imorgon är man ledig så det ska bli riktigt skönt. Ska försöka städa upp här i lägenheten sen lördan. Massa glas, burkar, flaskor, trasig galje i massa småbitar.


Ska även försöka mej ner på Alfa kassan och prata med dom lite. Hoppas även att jag få svar från min chef, vill ha ett till arbetsgivarintyg.


Sen får man se vad som  händer, träffa Kristin en sväng kanske =) Kanske även höra av mej till Angelica och se om hon vill ha sällskap till hästen, så sugen ja =)

Av Linda Bäckman - 23 november 2010 07:47

Vart aldrig krogen på lördagen, men hade kul ändå. Vi börja dricka hos Jens (grannen) sen skulle om dra, då gick jag, lillebror, 3-männing och Andre till mej och fortsatte där, 3 tjejer kom åxå.

Andre och en tjej fick hål i öra, jag och lillebror tog hål =P Jag som är så rädd och aldrig skulle våga.

Börja med att Andre ville ha och lillebror börja ta på han, sen tröck jag genom örhänget. En tjej kom på att hon ville ha, Emil ville inte göra på henne och hon tjata på mej, jag som aldrig har gjort på någon, trodde inte jag skulle klara men försökte ändå. Gick jätte bra och var inte alls nå läskigt.


Tjejerna drog iväg till den andra festen och vi jag och killarna skulle dra på krogen där 250 kg kärlek spela men dom alla däcka vid 11 typ s det var bara krypa ner där det fanns plats.


Sen var det bara hoppa upp och jobba, trött i ögonen men pigg som fan i kroppen, kändes som jag skulle kunna gått på gymmet och kört ett hårt pass.







Av Linda Bäckman - 20 november 2010 19:36

Har haft en kanon helg verkligen och helgen är inte ens slut än.


Mys middag hos Kristin och Jonas på fredagen sen kom S hit, massa mys.

Dop idag sen mer mys. Nu har han åkt och det känns lite ensamt men snart kommer lillebror och vi ska festa. Snäll lillebror har jag som fråga mej om jag ville med på krogen om han betala inträde. Ja tack! Ville verklgien gå, 250 kg kärlek spelar ju på Stadt ikväll.


Imorgon blir det jobb, öppnar så ska försöka att inte dricka så mycke grogg =P


Jag trivs med mitt liv nu, längesen jag gjorde de. Så glad att jag och Kristin har blive så sjukt bra kompisar, älskar dej gumman min<3

Presentation


Här läser ni om vad som händer i min vardag och mina tankar och min graviditet.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards