Alla inlägg under januari 2011

Hmm

Av Linda Bäckman - 17 januari 2011 10:43

Men bra nog trött man är. Haft kostiga drömmar i natt. Drömde att jag raka benen och hela tiden missa och raka på flera ställen, rakade om men var fortfarande lika. Hmm =S

Normalt eller inte!


Undra vad som händer idag då, har inte hunne gjort nå än, klev precis upp.



Av Linda Bäckman - 17 januari 2011 01:35

Har haft en jätte trevlig helg, fest både lördag och söndag.

Hade inte tänkt dricka på fredan men vart på så dåligt humör när dom inte hade tapetsera riktigt igen så drog ner och drack i stället.

Ja, Sandra, Carro, Thimmy och Sebastian satt hemma hos Adam. Vi körde lite partyspel och jag fattar inte hur det kan va så extremt kul att se 2 tjejer hångla. Radar upp sej och säger nu kan ni börja och tok stirrar, haha.


På lördan vart det fest igen, trött som fan och tänkte banga ur och ta en filmkväll men Emma lyckdes övertala mej, va nog itne så svårt =P

Så jag, Sandra och Emma körde lite partyspel fö att komma igång lite sen iväg på Järnvägs och få stämpel så vi kom in gratis eftersom vi är VIP (medlem på hemsidan) sen gick vi vidare på Kina och drack lite där och sen vidare till Järnvägs igen. Hade skit kul! Längesen de va kul att gå ut nu=)

Sen vart det efterfest i Nore med brottning, håltagning i öra på nån med mitt örhänge, såg inte ens vart jag satte de så vart knas, sen kom han på att han vill inte ha hål i öra ju.

På väg hem så fick jag en pirog över mej, mysigt eller inte, han tappa den på mej närhan höll på flyga omkull.

Höll på halka hela tiden i stövlarna och hade ont så inni helvete i fötterna så klädde av mej dom och gick hem från Nore i sockar, kallt men va fan skönare och gick fan så mycke snabbare.


Blev rädd att jag blive av med telefon å. Jag å Emma kom på att vi skulle dansa på bordet, så kom vakten och vi skynda oss att hoppa ner så flög telefon ur och jag leta i typ 20 minuter, ringde på den hela tiden men inget. Tillslut såg jag att det lyste till under en list där på dansgolvet. Jävla tur med tanke på att jag ska betala ett år till på telefon.


Idag har man vare bra nog seg och bara dega i soffan. Var ner till Kristin och Jonas, vi beställde mat sen kolla en stund på tv.

Jag va så sjukligt trött så drog hem efter inte alls lång tid.

Av Linda Bäckman - 14 januari 2011 11:00

Nu är jag glad, blir piggare och piggare idag =)


Är brutalt less på att ligga framför tvn hela tiden, har inte haft ork till att göra något alls.

Har väl ingen rtiktig ork nu heller men lite mer i alla fall.


Kom på att jag ska överaska lillebror tills han kommer hem från Söderhamn. Han tjatar ju jämt om chokladtårta, är helt tokig i den.

Så har jag komme på att jag ska försöka smöra lite för han så kanske han till slut kan gå med på att sälja dom lila sätena till bilen till mej =P


Smart va=P Jag erbjöd mej att baka en chokladtårta i månaden om jag fick köpa dom =) Hehe. Dom är ju söt ju

Av Linda Bäckman - 14 januari 2011 09:10

Var liggandes hela dagen igår, vart bara sämre och nsämre.


MEn idag tror och hoppas jag på att det börjar vända. Är inte så där täppt i n'äsan som jag har vare förut men tyngre att andas.


Snart blir det film och frukost, som vanligt.

Av Linda Bäckman - 13 januari 2011 12:54

Sitter och tänker tillbaka, saknar min syster. Vi var som bästisar förut, umgick jätte ofta trots avståndet.


Jag tycker det är sjukt synd att det blivit som det blivit men är jävligt glad att vi börjat fått tillbaka lite kontakt, trots att det inte är så mycke.


Och det är mitt fel, jag har väl vare för rädd att släppa in igen, ifall det blir lika igen.


  


Men jag hoppas och önskar att det blir bättre.


  


Älskar dej syster, fast jag inte visar det nå bra<3




Av Linda Bäckman - 13 januari 2011 12:46

Jag hatar att vara förkyld och ha feber, och jobbigt att andas, hellre har jag magsjuka.

Så jävla täppt i näsan och snuvig, svettas för minsta lilla sak jag gör. Vill bli frisk men det blir bara sämre å sämre.


Kollat på film på madrassen i tv rummet, mysigt men hade inge bra tålamod att kolla alls trots att filmen var bra. My sisters keeper lr nå sånt där.


Nu blir det snart lunch om jag orkar, ingen direkt energi idag. Men finns ju soppa som är bara att koka upp =) De har blive min standard lunch nu, ätit de i 2 dagar redan.



Av Linda Bäckman - 13 januari 2011 09:02

Äntligen ska dom till och tapetsera igen. Oves golv och färg var ju till mej och tapetsera förut, vart as dåligt så dom skulle ju komma och göra om de.

Har bott i kaos och fick leva hos Kristin och Jonas ett bra tag förut.

Men nu äntligen 5 månader senare ska dom göra om det. Dom skulle börja igår eller idag så hoppas på att kunna flytta hem imorgon igen.

Men de är lite komiskt, dom har inte ringt mej eller sagt ett ord till mej, i stället ringde dom till min mamma och tog allt med henne =S


Men men ska bli skönt att få det fixat, hoppas inte samma person gör det igen bara för jävlar vad han fuska överallt och slarvig som fan och skyllde allt på tapeten.  

Av Linda Bäckman - 13 januari 2011 08:53

Har varit i Hennan sen söndag kväll. Kollat på när lillebror skruvat sönder nybilen sin till smådelar =P, bjude familjen på middag 2 gånger, känner mej lite duktig och börjar få tillbaka lusten att göra något. På måndagen bad lillebror om att få paket så klart storasyster var snäll och gjorde det till middag och igår gjorde jag vitlöksspäckad lammstek och satan va gött det var, första gången jag gjorde de men vart fan riktigt jävla gött.


Igår skulle jag och Simone ut och gå men när vi gått ca 10 meter sliter hon tag i min  arm och frågar: "Vill du följa med till mej och äta kakor?" Jag hinner inte svara ens så sliter hon tag i mej igen och vänder sej om så jag gör en pirruett där på vägen och är helt plötsligt påväg åt andra hållet.

Vart inga kakor, tur nog för jag måste gå ner. I stället vart det lite wii. Vi spelade lite basket och sen busa hon med min telefon och höll på skicka till Patrik att han skulle komma på en gång. Han trodde det var jag som skrev och satte sej i bilen och åkte från Ånge=)

Men de var kul att du kom,trots att du var sukligt blyg =D Kanske släpper lite nästa gång.



Presentation


Här läser ni om vad som händer i min vardag och mina tankar och min graviditet.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards