Alla inlägg under december 2010

Av Linda Bäckman - 21 december 2010 09:13

Sitter uppe i Hennan nu å fan va skönt det är. Börjar inte jobba för ens den 3 januari.


I lördags var vi till Härnösand, fika lite och lämna julklappar till syskonbarnen. Va stor dom blir! =)


Sen på vägen hem vart jag så festar sugen så skicka runt å kolla. Anette va på och åkte till mej.

Vi va iväg å käka sen åkte vi till Andreas där Peter, Emil, Tim, Joel, Björn, Kim och 2 tjejer. Sen kom Lill Malin och det blev partyspel.

Sen bar det av hem till mej och sova, trött som fan. Man sov inte mycke i helgen.


Sen söndagen bar det upp till Hennan igen, måndagen jobba sen tillbaka hit igen. Jädrans åkande på mej känns det som.


Kan inte fatta att det är jul snart, hade massa planer med det vart ju inge av dom, fick för mej att det var längre kvar. Smart!!


Sitter och myser med Missi i famnen, hon är så go, tjejen min.

=)

Av Linda Bäckman - 16 december 2010 15:28

Nu har man fått lite färg i alla fall, inte mycke men lite mer.

Jag och Kristin var iväg och sola igår när jag slutat jobba, sen vart det kina mat, One tree hill, lussebullar, varm oboy. Sen kom Koff och Kalle så vart det kortspel och film.


Tack för en trevlig dag/kväll <3


Nu ska jag n'r som helst gå till jobbet igen, inte alls sugen men man måste ju jobba.

Jobbar bara idag och på måndag sen är jag ledig tills den 3 januari. Ska bli så skönt.


Näe nu läre jag väl sätta lite fart, så man kommer iväg.





Av Linda Bäckman - 15 december 2010 07:35

I förrgår vart det lussebulls bak och pepparkaks land.

Kristin hämta mej så åkte vi på affären och handla sen ner till henne.


  


  


  


Vart lite olika former, fint va =P


  


  


Syns inte s bra på bilden men det är en lucia vid traktorn som ska dra upp skotern som fastnat i snön. En fisk och en pingvin vid iglon som inte syns heller så bra.

En bastu, dass och Kristins fina isbjörn =P lite älgar och en ren.


Nu ska jag slänga mej i duschen, sen blir det jobbet och efter de ska jag och Kristin iväg och sola =)

Av Linda Bäckman - 12 december 2010 22:59

Hade en trevlig kväll igår, var till Sandra på fest, körde lite ölspel å så.

skulle på jvg efter men vart så jävla kallt å vänta så tog taxi hem, kändes som jag förfryse fötterna efter att stått å väntat utanför i 40 min.


Idag åkte jag även på att jobba, en tjej på jobbet va sjuk. Va inte alls sugen men de är väl klart man ställer upp om man kan plus så är det ju bramed någon liten extra timme.


Nu blir det röka sen kolla på lite One tree hill. Så jävla bra serie, går inte att slita sej. Är snart på 7 säsongen redan.

Av Linda Bäckman - 12 december 2010 15:11

Vill bara krypa ner under täcket, lägga mej, sova i evigheter. Tappat energin, är trött hela tiden, tankar i huve konstant och känner mej itne alls piggelin.


Ätstörningarna är tillbaka, tankarna är tillbaka, jag beter mej som en skit, slänger på luren när jag pratar i telefon, blir tjurig och är fan itne trevlig.

Tårarna rinner hela tiden, vet itne riktigt varför men dom bara kommer.


Gömmer mej inne i min lilla lägenhet, nedsläkt, persiennerna (stava) nere hela tiden, täcket i sofan och jag lika så framför One tree hill.


När fan ska det vända? Orkar inte ha det så här. Kan inte sova på nätterna, vaknar 1000 gånger och har svårt att somna om.


Snart är jag en zombie igen, om det fortsätter så här. Vill bara att det ska vända!


Förlåt till er drabbade!

Av Linda Bäckman - 12 december 2010 10:38

Har inte mått nå vidare bra på senaste tiden så det har vare mer än dött här i bloggen min. Inte orkat brytt mej riktigt eller haft ork att skriva i huve taget.


Vet nte om det hänt något spec, minns knappt vad jag gjort, men typ firmafest i tisdags i Gävle, kolla på när Brynäs spela och åt middag.


Vare på dop och skulle vare på ett till igår men både mamma och pappa låg hemma i magsjuka så de sket sej.


S har varit hit några gånger =) och i mellandagarna åker jag nog till han.


Troligtvis fått skotern såld men kommer ändå kunna köra på den i vinter =D Lycklig*


Firat Virre när hon fyllde 20, tyvär hade jag som sjuklig huvevärk och drog och sov efter maten.


Umgåts med Kristin var och varanan dag, som vanligt =P Min flicka de!


Hardcore Superstar – Moonshine


Ska försöka bättra mej med skrivandet iaf.


Nu blir det One tree hill och soffan, se om katten vill komma in.



Presentation


Här läser ni om vad som händer i min vardag och mina tankar och min graviditet.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards